E_misja Interactive 360 zbudowała nową stronę produktową leku Scorbolamid. To kolejna produkcja agencji z grupy NuOrder dla Polpharmy.
Zadaniem agencji było przygotowanie przejrzystego, intuicyjnego serwisu nawiązującego do identyfikacji wizualnej leku Scorbolamid. Serwis stanowi uzupełnienie kampanii mającej na celu odświeżenie wizerunku marki. Jego podstawowym zadaniem jest pełnienie funkcji landing page’u dla kampanii online’owych oraz offline’owych (TV, Radio) prowadzonych przez markę.
E_misja Interactive 360 była odpowiedzialna także za przygotowanie gry Scorbonoid bazującej na mechanice jednego z najpopularniejszych tytułów gier komputerowych wszechczasów – Arkanoid. Zadaniem gry jest podkreślenie najważniejszego wyróżnika funkcjonalnego leku Scorbolamid, jakim jest jego aktywne działanie lecznicze w odróżnieniu od pozostałych immunostymulantów. Ponadto gra nawiązuje do aktualnego spotu telewizyjnego marki.
Nowy serwis marki jest dostępny pod adresem www.scorbolamid.pl
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/e-misja-interactive-360-dla-polpharmy-scorbolamid-pl